Sfondi i projektit: Përgatitja e një Plani Strategjik për Fushe O Kol Ltd në Boga, Shkoder.
Objektivi i shërbimit: Për të përmirësuar efektivitetin e menaxhimit të kompanisë.
Objektivat specifikë përfshijnë:
Zbatimi i një Plani Strategjik të Biznesit për të sqaruar fokusin e kompani për 5 vitet e ardhshme;
Zbatimi i një strategjie të marketingut;
Siguroni vlerësimin e duhur për përfitimin e investimeve.
Sfondi i kompanisë:
Kompania Fushe Okol operon në fushën e hoteleve , shërbime, agritourism, udhëzues turistikë dhe produkte të qumështit në zonën Boge. Investimet filluan në vitin 2016 dhe aksionari kryesor i saj Z. Gezim Olaj me një përvojë prej 25 vjetësh në Angli vendosi të investojë në zonën e Boges në një tokë në pronësi të prindërve të tij. Hoteli kryesor me të cilin ai filloi investimin e quajtur Kulla e Bajraktarit ndodhet në Bogë, 19 km nga Parku Kombëtar i Theth, ai ofron strehim me një restorant, parkim falas privat, një bar dhe një kopsht. Hoteli mbulon një sipërfaqe prej 1.6 ha. Cdo strehim në hotelin me 4 yje ka pamje kopshtesh, dhe të ftuarit mund të gëzojnë qasje në një pishinë te brendeshme dhe një qendër spa. Akomodimi ofron shërbim në dhomë dhe WiFi falas në të gjithë pronën. Hotel Kulla e Bajraktarit ofron një mëngjes kontinental ose bufe. Në pishinën e brendeshme turistët janë të mirëpritur të përfitojnë nga një vaskë e nxehtë dhe një sauna. Hotel Kulla e Bajraktarit mirëpret mysafirët në Booking.com që nga 8 Prill 2022.
Paralelisht me aktivitetin kryesor në Boge, 3 km para se të arrinte në Hotel, është krijuar një fermë dhie alpine ku ngrihen 300 dhi për prodhimin e gjalpit dhe djathit të freskët të dhisë, si dhe një qumështore. 6 km mbi Hotel, është ndërtuar një bar i ri restoranti i cili po rikonstruktohet dhe pranë tij janë disa vila prej druri me infrastrukturë të mirë të brendshme dhe të jashtme. Numri i biznesit dhe turistëve që vizitojnë këtë vendpushim po rritet dita ditës.
Konsulenca konsiston në përgatitjen e një programi të planit të veprimit, i cili do të diskutohet dhe do të pajtohet me menaxhimin e kompanisë . Konsulenti ka bashkëpunuar ngushtë me stafin e kompanisë dhe menaxhimin për të krijuar një rrjedhë të qartë të proceseve dhe lidhjen e tyre me operacionet aktuale në vend, aspektet e menaxhimit financiar dhe në përputhje me kërkesat e ligjit. Konsulenti e dorëzoi projektin sipas fazave. Plani Strategjik i Biznesit do të shërbejë dhe do të përdoret nga udhëheqja e kompanisë për organizatën, menaxhimin e mëtejshem dhe financimin e biznesit në të cilin operon, si dhe në lidhje me planin e investimeve me qëllim të riorientimit të tregut dhe përdorimit më të mirë të kapitalit dhe burimeve për të përmirësuar performancën e biznesit.
Një dokument i hartuar mirë i marketingut strategjik, përfshirë ne një program ndihme, do të orientojë stafin kryesor dhe do të përgatisë kompaninë për të rritur konkurrencën në tregun e turizmit. Për më tepër, teknikat e shitjeve, diversifikimi i prodhimit / shërbimeve në mënyrë që të rritet vëllimi i produkteve shërbimet do t’i japin kompanisë mundësinë për të mbuluar me sukses një treg më të gjerë me produkte, shërbime me cilësi të lartë që u janë shërbyer atyre.
Rezultatet:
Diagnostifikimi i kompanisë;
Plan Plani strategjik duke përfshirë përmbledhjen e veprimeve të sugjeruara;
Dokumenti përfundimtar strategjik i marketingut me përmbajtje;
Reporti dhe rekomandimet përfundimtare;